Saturday, May 1, 2010

5月天的开始,劳动节快乐~


5月的第一天是劳动节。
祝福大家劳动节快乐。
劳动节真的是每位劳动者的假日吗?
在现在的金钱社会,几乎每一人每天不分日夜白昼的工作,
为的是求得三餐温饱。
就因为这样,即使今天是劳动节,
相信还有不少的商家开门做生意。
(室友告诉我,她去看《叶问2》)
而我,
和平常的周末没什么分别
也就是在房间里面听歌、温习、睡觉休息等等~
(现在就在写部落格)
这些就是我周末的活动。
5月,是我的考试期。
听说考试会在5月20、24、25、26日。
是时候要准备了~
各位如果也和我一样是5月份的考生,
我们大家一起加油!

7 comments:

蕴如 said...

对不起,我也好久没在这儿出现了,呵呵=)

真谢谢你没把我忘了~~

Jia said...

劳动节快乐!
这天要好好休息~

韩枫 said...

蕴如: 当然没有忘记你。欢迎回来 =)
乐淇:嗯。。谢谢

Man Ching said...

那个狗真的好可爱~
我喜欢
但我姐姐说很丑。。=.=''
我没有得休息。。
还要教补习。。T.T

韩枫 said...

Man Ching
: 特地选这只狗的。没错,这只狗是有点丑,因为它劳动节还要做工。当然脸黑黑咯~
哈哈~

Unknown said...

This is extremely great information for these blog!! And Very good work. It is very interesting to learn from to easy understood. weblogic administrator training
Thank you for giving information. Please let us know and more information get post to link.

Ranjith said...

Very nice blogs!!! i have to learning for lot of information for this sites…Sharing for wonderful information.Thanks for sharing this valuable information to our vision. You have posted a trust worthy blog keep sharing.

python Training in chennai

python Course in chennai